Information overload

22 mei 2010 - Singapore, Singapore

Na China, na niks op te kunnen loaden, ben ik nu in Singapore en ga ik jullie eens lekker verwennen met flink wat foto's!

Ik begin met Yangshuo, daar waar ik Engelse les gaf en Chinese les kreeg, waar ik mijn verjaardag heb gevierd en waar ik gevaarlijke bergen heb getrotseerd

Mijn leraren en leerlingen (afscheidscadeau):
SusanBlueAmyTonySallyGroep

Verjaardag

Yangshuo - birthday partyYangshuo - drunk at my birthdayYangshuo - drunk (and stoned) at my birthdayYangshuo - my brithday party and my chinese friendsYangshuo - king of the ChineseYangshuo - st Paddy's Day sexyYangshuo - st Paddy's Day tongue

Bergen klimmen/hiken

Yangshuo - I'm way up highYangshuo - see me climb!Yangshuo - hike 4Yangshuo - hike 3Yangshuo - hike 2Yangshuo - hike 1Yangshuo - hike

Vervolgens neem ik jullie mee op mijn treinreis van Yangshuo naar Dali (een rit van 17 uur):

In Dali ging ik naar een tempel om Tai Ji te oefenen
Lil' Monk at the templeHaving lunch at the templeWalking back the stone to the temple...Practicing Tai Ji at the temple near Dali
En na twee weken, terug naar Dali in mijn mooie 'hostel' en vervolgens een berg beklimmen
Dali - Patate and sisterDali - Ghislain and PatateDali - buying food
Nou goed, de rest van de foto's moeten jullie zelf maar even doorklikken! Er zijn nog foto's van
de Tiger Leaping Groge (prachtig, al zeg ik het zelf), Lijiang, Shangri-La, Chengdu (waar ik ging couch surfen bij een Chinees meisje die samen met haar broer heeeerlijk voor me heeft gekookt), Xian (Ook gecouch surfed en Terracotta Leger) en Beijing (waar ik wederom ging couch surfen).

Stap ik nu in het vliegtuig naar Jakarta!